Tuesday, 22 January 2013

........


dah lama tak menjengah ke sini. masuk je tahun 2013, baru sekarang berkesempatan nak apdet. tapi tak tahu pun nak apdet apa. hehe...

tahun 2013?? erm, banyak benda yang Syida inginkan. Syida hanya inginkan yang indah-II yang akan terjadi dalam tahun ni tapi ........................

aku tak bisa menidakkan rasa cinta, meski ku tak bisa melupakan salah mu. resah hati ku. maafkan diriku melukakan mu. cinta jangan engkau pergi, jauh dari diri ku lagi. sesungguhnya cinta kita setia ke hujung nyawa. bila tersedar betapa tulus cinta mu. biar apa pun yang menghalang nya. tak kan pernah bisa diri ku menjaga cinta mu.  tuhan tolonglah aku, satukan aku dan dirinya selamanya.
betapa  kelam buat aku tak termampu. di manakah mentari yang dahulu di sisi. betapa kejam bila sayap ku kau patah. tubuh ku pun melemah, diri ku pun merebah. sakit ini adalah setia yang tak pernah kau mengerti. berharap kasih moga engkau mampu memahami. walaupun bukan sekarang bahagia menjelang. berharap kasih moga engkau mahu bersama. andai musim pun berubah, diri mu kan datang. aku si kupu kupu hinggap di kuntum hati mu.

haha... layan 2 lirik lagu kat atas ni kejap. awak-II semua mesti tahu kan lagu tu. baik angguk sekarang. hehe...

erm, Syida nak sangat kehidupan Syida hanya lah di sulami keindahan tapi lumrah kehidupan, tak kan semua nya indah-II belaka. kadang-II Syida jadi lemas dengan keadaan sekeliling, jadi lemah dengan cabaran, dugaan & ujian hidup sampai kan ada suatu saat terasa diri dah putus asa & putus harapan. terlalu banyak pengalaman & pengajaran yang Syida perolehi dalam tempoh 22 hari yang dah kita jalani dalam tahun 2013 ni, terasa begitu cepat masa berlalu.

okay la, sampai sini je dulu entry Syida kali ni. tak ada idea dah nak cerita apa. entah merepek meraban je entry ni. apa pun, Syida mengharapkan kehidupan Syida di tahun 2013 ni akan jadi lebih baik & bertambah baik dari tahun-II sebelumnya.

first picture taken at 2013
pic Syida dengan cinta hati Syida ni la jadi pembuka lembaran hidup Syida tahun 2013
Syida sayang dia sangat-II
"saya harap bahagia itu milik kita untuk selamanya"

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Syida! Jom Like Kalau Suka! ♥

0 cute people opinions:

Post a Comment