Thursday, 20 September 2012

My Love Will Always Be With You

hai all friend, stalker, silent reader n yang sewaktu dengannya.. rasanya dah terlalu lama Syida tak apdet blog, habukII, sawangII tak payah cakap la kan.. last Syida apdet 15 Jun yang lepas.. ha, sekarang dah 20 September lorh.. lama tu........... (O_o) eyh, korang lapII la sikit pc, lappy korang tu, kang tak leh nak baca lak entry Syida nie.. hehe... (ketawa cara gedik)
actually sekarang Syida tengah sedih sangatII.. (T_T) Syida tak sangka orang yang Syida sayang & cinta sangatII sanggup tinggalkan Syida..
awakII.........
entry nie saya buat khas untuk awak.. saya nak awak taw yang saya masih sayang & cintakan awak.. saya tak dapat nak lupakan awak.. saya berharap sangatII awak akan kembali bersama saya lagi walaupun saya taw harapan saya itu akan jadi siaII tapi saya sanggup tunggu selagi hati saya masih memihak pada awak..
awak, awak ingat kan permulaan kisah kita.. semua tu saya masih ingat n masih segar dalam ingatan saya sampaikan kadangII saya rasa macam baru semalam jer kita kenal..
awak, video nie saya buat khas untuk awak..
segala kisah kita saya ceritakan dalam video nie..

saya minta maaf kalau awak tak suka tapi saya nak awak taw betapa pentingnya awak dalam hidup saya..
awak...
saya masih mengharapkan sinar bahagia itu kembali seperti dulu.. kasih sayang & cinta saya pada awak takkan semudah kata untuk dilupakan mahupun ditukar ganti..

andai awak taw, betapa rindunya saya pada awak di saat nie..rindu yang teramat sangat....... andai awak tengah bahagia bersama insan lain di saat ini, saya minta maaf sekiranya coretan ini mengganggu kebahagiaan awak.. saya masih akan tetap setia menunggu awak di sini & saya percaya andai telah tersurat jodoh ini ada buat kita, awak pasti akan kembali..


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Syida! Jom Like Kalau Suka! ♥

0 cute people opinions:

Post a Comment