Monday, 6 February 2012

Yang Bulat Datang Bergolek, Yang Pipih Datang Melayang


morning!! morning!! mornig all's!! hello reader's, friend's, stalker's... ^_^v dah berapa hari tak apdet.. huhu... bukan sebab takde masa tapi sebab takde idea nak apdet apa.. lau apdet yang entah apa-II, nanti takde yang nak datang bertandang lak kan.. hehe...

hasil daripada jogging pagi-II kat uncle Google, terjumpalah satu pepatah nie.. nak tahu apa?? jom kita skodeng.. hehe...

Yang bulat datang bergolek, yang pipih datang melayang

entah macam mana pepatah nie boleh menawan hati Syida, Syida pun tak tahu.. hehe... apa pun, maksud pepatah tu adalah

Seseorang yang bertuah akan mendapat rezeki di mana-II sahaja

actually Syida tertarik ngan perkataan bergolek tu ha.. hehe... tu je yang Syida nak kongsikan pagi-II nie..
got to go dear, nak pi mandi.. bucyuk dah nie.. ^_^v hope u all happy reading..
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Syida! Jom Like Kalau Suka! ♥

0 cute people opinions:

Post a Comment