Saturday 24 March 2012

Kontest - Dia Dihatiku, Dia Idamanku



hello-II!!! Syida nak join satu kontest nie.. dari hari tu dah Syida nak join tapi tak berkesempatan, nasib baek tak due date gi.. hehe.... apa lagi, meh r join reramai..

kat atas nie banner untuk kontest yang Syida nak join..
lau ada yang berminat, korang leh la klik banner tu ye..
nanti dengan lajunye akan menerjah ke owner blog yang membuat kontest nie..
hehe....

okay, lau korang nak tahu syarat-II untuk menyertai kontest nie, korang boleh la klikbanner kat atas tu ye.. syarat-II nye mudah je, percayalah.. hehe.... macam lagu Dato' Siti Nurhaliza lak kan.. perghh, merapu jap..

Syida nie tak kahwin lagi, so, Syida just boleh kemukakan ciri-II untuk pasangan hidup Syida je..
ini ciri-II nye :


1) Syida suka yang simple-II je
 
2) Syida tak suka lelaki yang memakai aksesori seperti perempuan kecuali cincin
 
3) Syida tak suka lelaki yang merokok terutamanya merokok depan Syida
 
4) yang paling penting bagi Syida, Syida nak lelaki yang boleh membimbing Syida ke jalan yang diredhai Allah, yang dapat memberi sepenuh kasih sayang kepada Syida dengan ikhlasnya kerana Allah S.W.T
bagi Syida, ciri-II yang ke-4 tu la yang paling penting..  ada lagi ciri-II yang Syida inginkan tapi rasanya cukuplah setakat ini saja yang Syida kongsikan sebab bagi Syida, ciri-II ini yang paling utama buat Syida dalam mencari pasangan hidup..

tapi, itu semua hanyalah sebuah keinginan dari diri Syida.. bila difikirkan balik, siapalah Syida untuk menerima hadirnya seorang insan yang sungguh sempurna untuk dijadikan teman hidup Syida padahal Syida sendiri pun tidak sempurna.. apa yang telah Allah tentukan buat Syida, Syida akan terima dengan redha.. jika dimakbulkan keinginan Syida, Syida memang bersyukur sesangat..

okaylah, Syida tak nak tulis panjang-II.. tiba-II sedih lak teringat kisah yang dah berlalu.. apa pun, hidup haruslah sentiasa memandang ke hadapan dan jangan toleh ke belakang.. terima kasih pada yang sudi singgah blog Syida dan membaca entry Syida..

Syida nak tag
kamu, kamu dan kamu yang sedang membaca entry Syida nie

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Syida! Jom Like Kalau Suka! ♥

2 comments:

  1. good luck taw..
    tapi contest ni mmg mcm best je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank'z awk..
      jemput la join lau b'kenan..
      hikhik.....

      Delete