Wednesday, 4 January 2012

student korea!! betul ke??

nsem x Kim Hyun Joong?? hehe... comey sgt, rse mcm nk cubit2 pipi dia..


assalamualaikum..
hola..... arghh, dah nmpk sawang-II n habuk-II yg dh mula nk menapak dlm blog Syida nie.. dh bbrp hr nie x apdet.. hr nie pg2 dh apdet, siap tempek gbr artis Korea lg.. hehe... fanatik giler kt Kim Hyun Joong, dia comey sgt-II..
fuyoo... dia pnye tjuk entry, mcm hot jer, pdhal xhot mne pn kn.. eyh, btl ke kolej aq ada student dr Korea luar negara?? itulah yg t'tnya2 kt fkiran Syida nie bla t'nmpk ada sekumpulan student kuar dr kolej dgn di iringi oleh student kolej Syida.. xcited nye tdk la tgk diowg tp just t'tnye2 je.. hehe... mula2 nmpk 2 mcm dr China tp bla diteliti n disemak blk, rupanya dr Korea lorh..
tp cedeyh r, diaowg cuma ada 2 mggu jer kt kolej Syida.. dgr khabar nye, diaowg just msok klz english jer..  xdpt la nk knl2 ngan diowg..
ape pn, hope diorg hepi  sepanjang tempoh diaowg berada kt kolej Syida.. okaylh, Syidda nk siap2 nk g kolej nie.. curi ms ckit jer utk apdet, nie pn bru jer abiz bt assgnmnt.. student mithali la katakan, hr nie nk kena hntr, hr nie juga lh bru nk bt.. jgn ikut taw jejak langkah mcm Syida nie.. hehe... daa........
komen-II la ye lau sudi.. yg blm follow tu, jgn segan-II click button utk follow ye.. ;)
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Syida! Jom Like Kalau Suka! ♥

0 cute people opinions:

Post a Comment